Nowe logo Skody!
mar 23rd, 2011 | Przez Redakcja | Kategoria: NewsyOd pewnego czasu w kuluarach mówiło się o odświeżeniu loga Skody. W internecie pojawiły się wycieki z mniej lub bardziej wiarygodnych źródeł, które prezentowały przeróżne modyfikacje loga czeskiej firmy.
Jednak od niedawna wygląd nowego loga przestał być tajemnicą. Podczas targów samochodowych Geneva Motor Show Skoda oficjalnie zaprezentowała swoje nowe logo, które – według szefów firmy – ma symbolizować nowy, tzw. corporate design. Dla nich, to początek całkowicie nowego kierunku rozwoju firmy. Wygląd punktów dealerskich ulegnie zmianie, a nowy logotyp i kolorystyka zostaną zastosowane we wszelkich formach zewnętrznej komunikacji marki. Dodatkowo, podczas genewskich targów zostało zaprezentowane nowe hasło, z którym chce być utożsamiana firma, brzmiące „Nowa siła Skody”.
Nowe logo różni się od poprzedniego napisem – „Skoda Auto” zastąpiono samym „Skoda”. Krawędzie zostały mocniej zaakcentowane, a kolory są żywsze (wciąż dominuje zieleń i czerń). Okrąg nabrał odcieniu chromu, i znajduje się w większej odległości od strzały, przez co całe logo sprawia wrażenie bardziej przestronnego i nowoczesnego.
Na temat nowego loga i nowych kierunków strategii marketingowej wypowiedział się Jurgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż – „Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. Skoda jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym Corporate Design. Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej.”