CEPIK opublikował najnowszy raport, którego przedmiotem są rejestracje aut osobowych i osobowych z homologacją ciężarową w Polsce. Jak można się domyślić, w 2011 roku Skoda znalazła się na pierwszej pozycji wśród klientów detalicznych.
Wynik skomentował Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu Skoda Auto Polska stwierdzając, że: „Ogromnie nas cieszy objęcie pozycji lidera sprzedaży wśród klientów indywidualnych. Jest to dla nas bardzo ważna grupą, dla której zawsze staramy się przygotować ciekawą i atrakcyjną cenowo ofertę. Wspomnę tu tylko o kilku akcjach, które udało się nam zrealizować w 2011 roku. Między innymi, wprowadziliśmy na rynek modele akcyjne Family, zaproponowaliśmy model Yeti w zupełnie innej – miejskiej odsłonie Street.”
Działania marketingowe Skody mają z pewnością duży wpływ na sprzedaż, choć polski oddział zapowiada, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i sprzedaż ma wzrosnąć jeszcze w 2012 roku. Według naszych informacji, w 2012 roku Skoda ma zamiar zaprezentować dwa, całkowicie nowe modele, które mają szansę zawojować rynek i poprawić wyniki sprzedażowe firmy.