Kryzys gospodarczy nie wywiera najmniejszego wrażenia na czeskim producencie. Podczas gdy większość marek boryka się z problemami finansowymi, Skoda bije rekordy sprzedaży.
Skodzie udało się osiągnąć to, co wydawało się niemożliwe. Tylko w sierpniu 2012 roku czeski producent sprzedał o 1,2% więcej samochodów w Europie Zachodniej w porównaniu do ubiegłego roku. Rewelacyjnie prezentują się dane sprzedaży dotyczące rynku Europy Wschodniej, gdzie wzrost kształtuje się na poziomie 53,2%. Również w regionie Polski, czyli w Europie Środkowo-Wschodniej Skoda nie zanotowała strat (+8,3% wzrostu), a w samych Czechach w sierpniu sprzedano ponad 4 tysiące aut salonowych. W Polsce w sierpniu 2012 zarejestrowano 2 023 modele Skody, co przekłada się na na 14,36% wzrostu w porównaniu z sierpniem 2011. Czeski koncern jest zadowolony ze sprzedaży modelu Citigo na terytorium naszego kraju, który jest dostępny w sprzedaży zaledwie od czterech miesięcy. We wspomnianym okresie zarejestrowano 194 wspomniane modele, co umożliwiło zajęcie drugiego miejsca w segmencie aut miejskich.
Nie bez wpływu na końcowy rezultat Skody pozostają rynki azjatyckie. Chiny odnotowały wzrost na poziomie 4,5%, a Indie 8,8% (porównanie w stosunku do sierpnia 2011). Ogólnie najchętniej kupowanym samochodem Skody w sierpniu 2012 była Skoda Octavia. Zarejestrowano 30 200 sztuk tego modelu, co stanowi wzrost na poziomie 11,7%. Z kolei największy wzrost odnotował model Yeti, którego sprzedano 6 400 sztuk. Stanowi to 60,5% wzrostu w porównaniu do sierpnia 2011.