Czeski koncern sukcesywnie umacnia swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym. Wrzesień był kolejnym miesiącem, w którym Skoda odnotowała wzrost sprzedaży.
Samochody Skody doskonale sprzedają się na prężnie rozwijającym się europejskim rynku wschodnim, gdzie wzrost sprzedaży to 22,7% (11 700 sztuk). Jeszcze lepiej sytuacja wygląda w Rosji. W tym kraju sprzedano 8 800 aut co przełożyło się na wzrost sprzedaży na poziomie 35,1%. Na rynkach środkowoeuropejskich wciąż dominuje kryzys, co przejawia się spadkami sprzedaży. W tym regionie sprzedano o 1 100 aut mniej niż w roku 2011. O 500 Skód mniej sprzedało się również na rodzimym rynku Skody, czyli w Czechach.
W Polsce Skoda utrzymała pierwsze miejsce wśród klientów indywidualnych oraz flotowych. We wrześniu na zakup samochodów czeskiego koncernu zdecydowało się 1 971 klientów co oznacza wzrost na poziomie 12,41%. Mocną stroną Skody stają się również rynki azjatyckie. Wrzesień 2012 przełożył się na 6,6% wzrost w Chinach oraz 18,3% w Indiach. Najchętniej kupowanym autem czeskiego producenta pozostaje Skoda Octavia.