Skody bardziej obecne w polskiej telewizji
wrz 15th, 2014 | Przez kamil | Kategoria: NewsyVolkswagen Group Polska stawia na promocję wybranych modeli Skody w niektórych serialach, nowej, jesiennej ramówki polskiej telewizji.
W pierwszym odcinku „M jak Miłość”, który został wyemitowany 1-go września promowana była Skoda Octavia Kombi wraz z zainstalowanym w niej asystentem parkowania. Zadaniem Katarzyny Misztal – specjalistki ds. komunikacji w dziale marketingu Skody, produkt placement jest doskonale przemyślany i ma podkreślać cechy wyróżniające ten samochód na tle konkurencji, czyli dużych rozmiarów bagażnik i asystent parkowania.
Oprócz obecności w serialu „M jak Miłość” wybrane modele Skody mają pojawić się także w emitowanym przez Polsat serialu „Przyjaciółki”, gdzie jedna z głównych bohaterek będzie poruszać się za pośrednictwem Skody Yeti. Ten samochód pojawił się już na Polsacie w innym serialu, pt. „To nie koniec świata”.